2016. jan 06.

2015. 12. 20. Sonantes Kamarakórus Karácsonyi Hangverseny – Szt. Ferenc Sebei Templomban

írta: Kicsi Hanga
2015. 12. 20. Sonantes Kamarakórus Karácsonyi Hangverseny – Szt. Ferenc Sebei Templomban

sonantes.jpg

A hét utolsó eseményére 20-án került sor, a Szent Ferenc Sebei templomban.
A Sonantes Kamarakórus karácsonyi hangversenyén jártam. Tavaly nagyon tetszett a koncert, így idén sem akartam elmulasztani. Most a HÉV-hez futottam, hogy elérjem. Elértem. Ennek köszönhetően 18:50-re már ott is voltam. Odamentem az ismerősökhöz a 2. sorba, hogy megmutassam magam, majd indultam hátra; de mondták, hogy nyugodtan üljek le az első sorba; hisz csak 2-en ültek ott. 1 pillanatra megingtam, de csak bevállaltam az első sort. Persze aztán jötte azok, akiknek oda kellett volna ülniük Vagy ott szoktak ülni. Összekuporodtunk és csak egy fiúcska nem tudott odaülni, de Ő leült a székre.
A templom még mindig szép. Teltház. ¼ 20 körül kezdődött a koncert. Megkaptuk a dalok szövegét magyarul. Lehet tavaly is volt ilyen, de akkor nem jutott.
Sok új kórustag is volt, de ezt el is mondták a koncert elején.
Sok szép dalt hallottunk. Volt megint szóló dal is.
A hölgyek szürkés sálat viseltek, gondolom a férfiak is egyen nyakkendőt, de nem látszott, mert a kabátjuk eltakarta. Jelentem mindenki szép fekete kabátot viselt :-) Biztos elolvasták, hogy ezt tavaly megjegyeztem :-)
Ha kötözködni kell, akkor most a két kék farmer nem tetszett ott a 2. sorban :-)

A bohóckodást félre téve; nagyon kellemes 1,5 órában volt részünk. Sok kisgyerek is volt a koncerten, akik csendben, nyugodtan végigülték. A záró rész nagyon tetszett. Leoltották a villanyokat, a kórus tagoknál 1-1 gyertya égett és úgy énekeltek. Szép volt és megható.

Pillanatok alatt eltelt a 1,5 óra. Ja, és az első sor; az mégiscsak az első sor!!! Innen jobb volt, látványilag és hangilag is. Komolyan nem értem, miért félnek az első soroktól….
Szép este volt, igazi hangolódás az ünnepekre.

Szólj hozzá

koncert Sonantes