2016. jan 06.

2015. 12. 18. Vincze Lilla Kockacukor– Benczúr ház

írta: Kicsi Hanga
2015. 12. 18. Vincze Lilla Kockacukor– Benczúr ház

vinczel.jpg

Szülinapi ajándéknak jegyet kaptam a Benczúr házba 18-ra, a kockacukor című műsorra . Vincze Lilla beszélgetős estje, majd utána koncert.
Nem én lettem volna, ha időben elindultam volna. De még így ½ 19 körül odaértem. Kis asztalkák voltak a teremben, 4 székkel körülöttük. az „első sor” már foglalt volt, de a 2. sor középen az egyik asztalnál csak egy fiatal srác ült, volt mellette 3 üres hely; ahová leülhettünk. Teltház.

Az első rész egy kb. 1 órás beszélgetős est volt. Lillának vendégei érkeztek. Először Rákóczifalváról, akik a Rákóczifalvai maci múzeumról meséltek néhány mondatot. Következő vendége egy fiatal zongorista fiú volt, aki a tanítványa is egyben. Ő Edda számmal kedveskedett nekünk. Következett Dóka Attila (Én őt a József Attila Színház Irodalmi estjén láttam) és egy újabb tanítvány. A lány énekelt, miközben Attila gitározott. Majd Attila a cd-jéről mesélt és előadott róla egy számot. Következő vendége Légrádi Márk volt, aki egy saját építésű hajón tervezi végighajózni a földet, miközben beteg gyereknek gyűjt. Utolsó vendégként Posta Victor érkezett, akivel az Operaház Fantomjából énekeltek egy számot, illetve Victor a Padlásból zongorázott.

Közel 20-25 perces szünetet követően egy másik terembe kellett átmenni, ahol a koncert kezdődött. Egy közel 50 perces koncertet hallgattunk a Napoleon Boulevard elő zenekarától. Az együttes tagjainak fele a Napoleon Boulevard-ból való.

Majd végre megkezdődött a Napoleon Boulevard koncert is. Meglepő módon sok számot ismertem, azonban későre járt; nem tudtam meddig fog tartani. Azon a környéken sötétbe nem nagyon mászkáltam eddig gyalog, ezért ¼ 23-kor szégyenszemre eljöttem. Pedig jó volt a koncert, de hirtelen felindulásból a távozás mellett döntöttem. Ameddig ott voltam, addig jól éreztem magam.

Szólj hozzá

koncert Vincze Lilla Posta Victor Benczúr ház