2016. feb 28.

2016. 01. 31. Váratlan vendég – Madách Színház (RaM) (bemutató)

írta: Kicsi Hanga
2016. 01. 31. Váratlan vendég – Madách Színház (RaM)  (bemutató)

varatlan_vendeg.jpg

Az év „szánalma”. 2015. 11. 11-én egy Hobo koncert előtt megvásároltam 2 db jegyet a Váratlan vendég első „halandó emberek”-nek meghirdetett előadására, szülinapi ajándéknak!
Egész héten gyanús volt a dolog, mert egyik nap fent volt a honlapon az előadás, egy másik nap viszont nem. Kocsival érkeztünk a RaM Colosseum elé, ahol ½ 15 ellenére nem sokan lézengtek, Beszaladtam megnézni, hogy mi van, közölte a jegypénztáros hölgy, hogy én voltam az EGYETLEN, akit nem tudtak értesíteni arról, hogy elmarad az előadás és tegnap, (30-án15:00 kor) a BEMUTATÓ ELŐTT került megtartásra. Milyen már? A Nagy bemutató előtt? A neten és a facebookon semmi hír. A pénzt visszaadták. Hazatértünk után a RAM honlapján ki volt írva, hogy ma 15:00-kor előadás.

Írtam is egy levelet a Madáchnak, amire választ azóta sem kaptam!
Elveszett engem, azt hiszem. Nem azért, mert elmaradt, hanem azért mert nem tették ki az oldalukra. Gondolom a szokásos történt. Aki neten vett jegyet annak szóltak, aki meg nem az így járt. És aki vidékről ezért jött föl ezért?  Ha szegény szolnoki barátnőm is így járt volna???
Elszálltak. Sajnálom. Hiányozni fog a Madách. Van még pár jegyem, azt off- egy időre!

Szólj hozzá

bemutató idei Madách Színház RaM Colosseum