2016. máj 22.

2016. 04. 28. Fame (2) – Operettszínház

írta: Kicsi Hanga
2016. 04. 28. Fame (2) – Operettszínház

fame_aprilis.jpg

Április 28-án az Operettszínházba mentünk, a bérletünk utolsó előadására. Sajnos a hármasunk megint nem jött össze. Nem is tudtunk senkit beszervezni, így csak 2-en mentünk. Ma a FAME-et néztük meg. A hidegre való tekintettel nem voltam kiöltözve, ma engem is ki tudtak beszélni, hogy ezen meg mi van… Sajnálom, de még mindig nem tudok lánycipőt felvenni.
Rég jártam már az Operettszínházban, tulajdonképpen örültem, hogy ma ide vetődtem.
Telt ház. 3. sor közepe.
Jó hangok, helyes, csinos fiúk-lányok a színpadon. A zene ma is tetszett.
A díszlet egyszerűbb volt, semmi csirivili, pedig az operettszínházra ez jellemző szokott lenni. Valahogy jobban tetszett, mint amit a Madáchban szoktunk látni mostanában. Ezt jobban befogadtam ma.
Ma Muri Enikőt láthattuk Carmen szerepében. Nem a kedvencem, Petra jobban tetszett tavaly. De ahogy Enikő elkezdte égetni a kiskanalat, egyből eszembe jutott egy kedves ismerősöm, aki ezen átment és már lassan 8 éve nincs közöttünk. Így néhány könnycseppet ejtettem és kicsit nyomasztva jöttem el.
Viszont a történet továbbra sem tetszik. Miért nem lehet magyar fiatalok életéből ezt megcsinálni? Persze-persze mindenhol nagyjából ugyanazokat éli át a fiatal, de nálunk azért az elképzelhetetlen, hogy valakiről csak a középiskola végén derül ki, hogy diszlexiás.. (vagy legalábbis remélem és azt is, hogy nem ezt fogjuk majd követni…) ez volt a legnagyobb problémám egyébként.

Veréb Tominak (Nick) jobb a hangja, de továbbra sem szimpatizálok vele nagyon. A Művész című számról nekem meg mindig Bot Gabi jut eszembe, valahol valamikor énekelte ezt és úgy bennem maradt, hogy szerintem csak tőle akarom hallani, mert olyan magasra tette a mércét.
Gömöri Máté (Jack) az egyetlen továbbra is az újak közül, akivel „szimpatizálok”.

Újdonság volt nekem Vasvári Csaba (Mr. Myers), Katona Klaudia (Serena), Illés Zoltán (Goody). Őket szerintem nem láttam még semmiben, de nem is hallottam róluk. Már régen jártam itt, nem tudom, hogy utoljára miben és mikor láthattam – ha láthattam – Bereczky G. Zoltánt (Shlomo).
Auksz Éva (Miss Bell) továbbra is csinos és kellemes a hangja. De ma este nálam megint Nádasi Veronika (Miss Sherman) volt a legjobb.
És örültem, hogy végre Csuha Lajost is láthattam/hallhattam.
Ma este is láthattuk Kiskerot (José szerepében).

Lehet, hogy díszletileg a Madách már elszállt? (Régebben az Operettet gondoltam ebben az elsőben… Csak nehogy a darabok minőségi romlásához vezessen majd a Madáchban a sok különleges díszlet).

Szünetben a mosdóba esélytelen volt bejutni, mert a raktárszínházban előadás volt, így az a mosdó lezárásra került. Az emeleten nézelődtünk és megcsodáltuk a Csárdáskirálynő „kiállítást”. Tényleg régen voltam, mert nem láttam még ezeket a képeket, plakátokat. Igényesen szépen megcsinálták, kevés is volt az a 10 perc amit ott töltöttünk. Sok szöveg, érdekesség van kitéve, nem lehetetett „felfogni mindent”.

Egy rohanós séta a szokásos távon, majd egy jó kis alvás következett.

Szólj hozzá

idei Muri Enikő Csuha Lajos Operettszínház Nádasi Veronika Fame Auksz Éva KisKero Gömöri Máté