2016. máj 22.

2016. 05. 06. Péterfy Bori & Love band – Szentlékek tér (Óbuda)

írta: Kicsi Hanga
2016. 05. 06. Péterfy Bori & Love band – Szentlékek tér (Óbuda)

peterfybori.jpg

Május első péntekén haza felé tartva egy hosszabb gyaloglást terveztem, így akadtam bele a Péterfy Bori & Love band koncertbe a Szentlélek téren. Még a hangosítás, beállás tartott; gondoltam, ha már ott vagyok, akkor megvárom a kezdést és esetleg a befejezést is. Péterfy Borihoz „személyesen” még nem volt szerencsém, már régóta kíváncsi voltam rá, de mivel sok számát nem ismertem, ezért nem nagyon vállalkoztam koncertjére ellátogatni.  Így meg hogy ez útba esett, meg aztán ingyen is volt, és csak fél óra volt csak a kezdésig, hát vártam és maradtam.
Szerintem jól tettem.
A közönség összetétele nekem annyiban volt furcsa, hogy én az öregek közé tartoztam és 15-20 év körüli lányok, fiúk vettek körül illetve, csak ez a korosztályt láttam nagyrészt. Amivel nem volt baj, csak azt hittem, hogy Bori az idősebb rétegeket is vonzza. Látszik, hogy a zenei irányzatokat nem követem annyira :-(
Annyiban nagy szerencsém volt, hogy időben ott voltam és a padkára le tudtam ülni, így mikor elkezdődött a koncert kicsit magasabbról (5 cm) szemlélhettem az eseményeket, de így sem voltam magas :-) 

Látványilag, hangzásilag tetszett a koncert, a számok jól szóltak, bár az igazat megvallva nem sok számot ismertem. A hangulat magával ragadó, a látvány meg fantasztikus volt. Boriból sugárzott az energia. Jól nézett ki, jól szólt a hangja. Így élőben még különlegesebb a hangszíne. Többször a közönség közé vetette magát. Ilyet szerintem még nem láttam, bátor. Vagy a törzsrajongók állak elöl és bízott bennük, hogy nem ejtik le :-).
Felemelő 1,5 órás koncert szem és fültanúi lehettünk.
Remélem a szép árvácskák a szobor körül megúszták az összetaposást. Bár azt nem értem, hogy miért nem inkább a Főtéren volt a koncert… Szerencsére hideg sem lett a végére annyira.
Örülök, hogy ott ragadtam :-)

Szólj hozzá

koncet Péterfy Bori Óbuda